Nejlevnější kombík Evropy drtí prestižní konkurenci. Nic podobného není, v Čechách ho koupíte od 417 500 Kč

Jedno z největších kombi, dostupných v Evropě, má v Čechách až neuvěřitelně nízkou cenovku. Přitom nabízí vše, co konkurence, navíc s bonusem až sedmi míst pro pasažéry.

i Zdroj fotografie: Dacia
                   

V době, kdy se výbava a pohonné jednotky automobilů mění s ohledem na splňování dalších a dalších bezpečnostních a ekologických nařízení takřka před očima působí klasické, jakoby podle starých norem sestavené kombi jako zjevení z jiného světa. Je vůbec legální to vyrábět a prodávat? S ohledem na více než dobré výsledky prodejů a oblíbenost mezi zákazníky to zřejmě legální bude. Pochopitelně, bez splnění všech norem není možné vyrobit a prodat vůbec nic. Pojďme se tedy na ten „malý zázrak“ podívat společně.

Malý (velký) zázrak uvnitř i zvenku

Navíc, on tak úplně malý nebude. Ani ten zázrak, a už vůbec ne ten kombík. Jako jeden z mála na trhu dokáže být sedmimístný, a je tedy schopen konkurovat velkým SUV co do počtu přepravovaných pasažérů. Shrňme si to: jedno z nejlevnějších nových aut, které momentálně můžete koupit, vám nabídne podobné možnosti, jako násobně dražší velké „krabice“ prémiových značek. A jak dokládá přiložené video, vnitřní prostor i systém sklápění sedaček jsou vyřešeny více než dobře.

A není náhodou, že podobné auto nabízí Dacia, což ti zasvěcenější z vás z videa již spolehlivě poznali. Ano, Jogger je zvláštním úkazem na nynější automobilové scéně a je pravda tak trochu zvláštním úkazem i pro Dacii. Automobilka, proslavená spíše malými vozy, sestavenými striktně s ohledem na cenu má ve svém portfoliu model, který je zvláštním hybridem mezi SUV, MPV a klasickými kombi. A nabízí jej za cenu, za níž u konkurence stěží koupíte malý hatchback.

Zjistěte, co přesně vaši zákazníci chtějí. A dejte jim to

A potěší s ním navíc všechny ty, pro něž jsou dnešní nové automobily příliš „digitální“ a jimž obsluha všeho potřebného z jednoho velkého „tabletu“ příliš nevoní. Dacia velmi chytře pochopila, co přesně budou její klienti vyžadovat a rozhodla se jim to také nabídnout. Jednoduché, na obsluhu příjemné vozy bez zbytečností, zvyšujících cenu a komplikujících provoz. Navíc za cenu, které lze stěží odolat. A která musí způsobovat těžké spaní nejen přímé konkurenci, ale i té prémiovější.

iZdroj fotografie: Dacia

Posuďte sami: pětimístný Jogger je dle aktuálního ceníku k mání (v základní výbavě) za stěží uvěřitelných 417 500, v té nejlepší výbavě Extreme, zahrunujících outdoorové prvky a řadu doplňků pak za 490 500. Příplatek za třetí řadu a sedmimístné provedení činé velmi snesitelných 23 000 korun. Kdo vám podobné ceny dnes nabídne? Dacia má ale v zásobě ještě další trumfová esa: kupříkladu spací/kempingové provedení Sleep Pack, které změní Jogger Extreme v ložnici pro dva:

Jinými slovy, v poměru výkon/cena nemá v současné době Jogger konkurenci, a to nejen u nás. Dacii patří potlesk a uznání za to, že i v poměrně složitém období dokáže zdárně vyráběr moderní, přitom nepříliš komplikované a na obsluhu příjemné vozy, a dokáže je nabídnout za opravdu velmi férové ceny. Klobouk dolu. Jak to vidíte vy? Byl by pro vás Jogger na seznamu vašich favoritů, kdybyste uvažovali o velkém kombi? Dejte nám vědět do diskuse pod článkem, děkujeme!

Co byste řekli na velké kombi za méně než půl milionu?

Zdroj: Dacia
Diskuze Vstoupit do diskuze
135 lidí právě čte
Autor článku

Michal Sztolár

Absolvent strojírenské technologie se již od mládí let zajímal o vše, co má čtyři a více kol. Na střední škole uspěl v celostátním kole SOČ s vlastním designem automobilu v systému CAD, od té doby se problematice aut věnuje na denní bázi. S dlouholetou praxí u jednoho z prodejců automobilů mu rukama prošlo nespočet různých typů automobilů, včetně několika opravdových unikátů. Specializuje se na automotive jako výrobní obor, marketing automobilů stejně jako na aktuální přechod k elektromobilitě.

Zobrazit další články