Úspěšný český importér zve na autosalon v Praze. Představí hned 2 nová SUV v premiéře

Premiéra nového modelu na veletrhu je skvělým způsobem, jak umožnit zájemcům důkladnou prohlídku a seznámení s vozem. A ideální je, když jsou ty premiéry rovnou dvě.

i Zdroj fotografie: VOYAH
i Zdroj fotografie: Forthing
i Zdroj fotografie: Forthing
i Zdroj fotografie: Forthing
i Zdroj fotografie: Forthing
i Zdroj fotografie: Forthing
i Zdroj fotografie: Forthing
i Zdroj fotografie: Forthing
i Zdroj fotografie: VOYAH
Dalších 6 fotografií
Dalších 6 fotografií
                   

Není to tak dlouho, co jsme psali o aktivitách společnosti Plastonic s.r.o., importéra automobilky Dongfeng ve střední Evropě. Jejich nové SUV Forthing T5 EVO, které jsme měli zapůjčené, vzbuzovalo pozornost kamkoli, kam jsme s ním přijeli, zářivá červená barva v kombinaci s ladnými křivkami přitahovaly okolí jako magnet. A to jsme se ani nezmiňovaly, že Plastonic má v záloze druhé SUV, možná ještě atraktivnější. A obě vystaví na esalonu tento víkend ve veletržním areálu PVA v pražských Letňanech. Pojdme se na obě premiéry podívat společně.

T5 EVO vzbudilo pozornost, kamkoli jsme přijeli

Na skok ale ještě k zmíněnému Forthing T5 EVO. Nejvíc zájmu a žádostí o podrobnosti jsme totiž zaznamenali, když jsme se s obdivovateli zapovídali a došlo i na to nejdůležitější: na placení. Být T5 EVO naše, asi bychom jej bez problémů prodali, a možná ne jednou. Kombinace dostupné ceny, poměrně velké a navýsost elegantní karoserie a moderního interiéru zkrátka udělaly svoje. Zajímavé ale je, kolikrát zazněl i dotaz, jestli bude i „T5 elektro“. No, nebude. On už totiž je. A jmenuje se jednoduše: T5 EVO EV.

iZdroj fotografie: DongFeng

Pravda, vymyslet toto pojmenování asi marketérům Forthingu, jedné ze značek koncernu Dongfeng, asi moc práce nedalo. Je to na elektriku? Tak tam dáme „EV“. A jak řekli, tak udělali. Od svého benzínového sourozence se tedy liší pochopitelně především pohonem, který v tomto případě zajišťuje 150kW elektromotor v kombinaci s 85,9kWh baterií. Oboje zajistí dojezd 550 kilometrů, s možností rychlonabíjení s výkonem až 80 kW, kdy z 30 na 80 procentech budete za 45 minut.

VOYAH Free nabízí designovou a technickou špičku z Číny

To je však jenom polovina překvapení ze strany Forthingu a importéra, společnosti Plastonic s.r.o. Tou druhou polovinou je také SUV, nicméně mířící o notný kus výše. A také na výrazně náročnější zákazníky. VOYAH Free je totiž zcela názornou ukázkou, kam až se dostala dnešní produkce z Číny, jak prémiové vozy tamní výrobci dokáží nabídnout a jak mohou směle konkurovat nejlepším značkám z Evropy. Stačí možná jen tři čísla: 360kW výkon, 500 km dojezd a 120kW nabíjecí výkon.

Prémiová Čína konečně v Čechách: VOYAH otevřel showroomy a nabízí něco, co u nás nemá obdoby

Vše další o VOYAH Free se dočtete v našem již publikovaném článku, ale zcela nejlepší je pak oba vozy vidět naživo a vedle sebe. A vše si důkladně prohlédnout a porovnat. A přesně to umožní stánek importéra na veletrhu esalon v Praze celý tento víkend. Nenechte si ujít akci, svým rozsahem jedinečnou u nás i ve střední Evropě – nebudete rozhodně litovat.

Galerie

Dalších 6 fotografií
Dalších 6 fotografií

Přijdete se podívat na esalon 2023?

Zdroj: DF Motor
Diskuze Vstoupit do diskuze
116 lidí právě čte
Autor článku

Michal Sztolár

Absolvent strojírenské technologie se již od mládí let zajímal o vše, co má čtyři a více kol. Na střední škole uspěl v celostátním kole SOČ s vlastním designem automobilu v systému CAD, od té doby se problematice aut věnuje na denní bázi. S dlouholetou praxí u jednoho z prodejců automobilů mu rukama prošlo nespočet různých typů automobilů, včetně několika opravdových unikátů. Specializuje se na automotive jako výrobní obor, marketing automobilů stejně jako na aktuální přechod k elektromobilitě.

Zobrazit další články