Na prodej je upravený Suberb, zrychluje z nuly na stovku za 3 sekundy. Uhodnete kolik stojí?

                   

Mějte na paměti, že ani standardní verze vůbec není pomalá, z nuly na stovku zrychluje za 5,8 sekundy na maximální rychlost je 250 km / h. Je to nejrychlejší produkční vůz značky Škoda, který kdy vznikl ale Michael – který je také hrdým vlastníkem vozu Abarth 595 – chtěl ještě více. Poté, co přidal čtyřválci 2,0 TSI dvě vylepšené pro zvýšení výkonu, se rozhodl, že se ho zbaví a koupí zbrusu nový motor postavený na specifikacích Audi S3. Je podobný agregátu v Superbu i Volkswagenu Golf R, ale motor prošel několika rozsáhlými úpravami, aby měl výkon 560 koní.

Od speciálního systému vstřikování metanolu a vody a upraveného turbodmychadla, přes vyladění podvozku a přidání ostřejších brzd, tento Superb byl upraven více než dost. Převodovka DSG je sériová, ale spojka byla obohacena o APR sadu. Výfukový systém s uhlíkovými koncovkami byl vyrobený na zakázku potrubí na zakázku u společnosti, která má na starost vývoj výfuku pro Aston Martin. Samotný výfukový systém stál přibližně 3 000 liber (přes 88 000 korun).

Interiér je převážně sériový, s výjimkou volantu potaženého Alcantarou, který je vypůjčený z jiného vozu koncernu VW. Na středové konzoli je také vtipný nápis „TDI Sport Edition“. Ve specifikaci Laurin & Klement má Superb všechny vychytávky, které Škoda dnes může nabídnout.

Se všemi vylepšeními majitel tvrdí, že jeho „er-es-ovaný“ Superb je stejně rychlý jako nejnovější BMW M5. Jako důkaz Michael použil závodní datalogger a zaznamenal sprint z nuly na 60 mil v hodině (0-96 km/h), jeho auto ho zvládlo za 2,9 sekundy. Pro srovnání, standardní M5 na toto zrychlení potřebuje 3,2 sekundy a závodní modely z nuly na 96 km/h zrychlují za 3,1 sekundy.

Máte-li zájem sedět za volantem této rychlé Škodovky, určitě budete rádi, když uslyšíte, že je na prodej a můžete ji mít za 34 995 liber (něco přes 1 milion korun). Bude ale potřeba něco udělat s pravostranným řízením.

Diskuze Vstoupit do diskuze
150 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články