Máme fotky prototypu nového Opelu Corsa. Víte, z kterého francouzského auta vychází?

                   

Od převzetí Opelu francouzskou PSA uplynul více než rok a fanoušci dříve slavné německé značky se obávali, co s ní bude. Nyní je v konečné fázi vývoje nová Corsa. Malý městský vůz Opelu si ovšem chce zachovat svou vlastní identitu. Otázkou je, jak úspěšné bude německé auto s francouzskými vnitřnostmi.

Tento týden se ukázal nový stylový Peugeot 208 a teď už netrpělivě očekáváme, co se skrývá za maskováním jeho sesterského modelu z Německa. Mluvíme o zcela novém modelu Opel Corsa, který bude v podstatě sesterským modelem francouzského subkompaktního hatchbacku, který bude uveden později v tomto roce. Asi nebudeme muset čekat o moc déle, abychom ho viděli, protože se podle fotografií maskovaného prototypu zdá, že Corsa F už má všechny výrobní části pohromadě.

iZdroj fotografie:

Od převzetí Opelu francouzskou PSA uplynul více než rok a fanoušci dříve slavné německé značky se obávali, co s ní bude. Nyní je v konečné fázi vývoje nová Corsa. Malý městský vůz Opelu si ovšem chce zachovat svou vlastní identitu. Otázkou je, jak úspěšné bude německé auto s francouzskými vnitřnostmi.

Tento týden se ukázal nový stylový Peugeot 208 a teď už netrpělivě očekáváme, co se skrývá za maskováním jeho sesterského modelu z Německa. Mluvíme o zcela novém modelu Opel Corsa, který bude v podstatě sesterským modelem francouzského subkompaktního hatchbacku, který bude uveden později v tomto roce. Asi nebudeme muset čekat o moc déle, abychom ho viděli, protože se podle fotografií maskovaného prototypu zdá, že Corsa F už má všechny výrobní části pohromadě.

Mohlo by vás zajímat: Peugeot sestavil moderní sporťák e-Legend se 450 koňmi

Opel si chce zachovat svůj německý rukopis

I přes masivní maskování je snadné si povšimnout, že nová Corsa F nebude pouze Peugeot se znakem Opelu, protože automobilka z Rüsselsheimu přišla s vlastním designem. Očekáváme také odlišný přístup v pojetí interiéru, protože místo povedeného i-Cockpitu v Peugeotu 208 bude v Corse něco trochu konvenčnějšího, co se více hodí do německého auta.

Motory od PSA

Pro představu o tom, co bude Corsu nové generace pohánět, modernizovaný Peugeot 208 se bude prodávat s turbem nadopovaným 1,2litrovým tříválcovým motorem ve verzích s 75, 100 a 130 koňskými silami. Základní verze bude dostupná v pětistupňovému manuálu, zatímco u 100koňové varianty bude na výběr mezi šestistupňovou manuální převodovkou a volitelným osmistupňovým automatem. Nejsilnější z této party bude pouze v automatu. Fandové nafty si budou muset vystačit se čtyřválcovým 1,5litrem napojeným na šestistupňovou manuální převodovku.

Elektrická verze eCorsa je potvrzená

Společnost Opel zároveň již potvrdila, že eCorsa poslouží jako název modelové verze s nulovými emisemi. Pokud se bude podobat Peugeotu e-208, elektrický supermini nabídne 136 koní a 1260 Nm točivého momentu – což je dostatečné pro sprint z nuly na 100 km/h za 8,1 sekundy. V případě modelu od Peugeotu je umístěn pod podlahou kufru akumulátor s kapacitou 50 kWh a nabízí maximální dojezd 340 kilometrů na jedno nabití.

A kdy se nám nový Opel Corsa oficiálně představí? Vsadili bychom asi na odhalení na frankfurtském autosalonu v září tohoto roku, ačkoli na internetu ho určitě najdete o něco dříve.

Mohlo by vás zajímat: Peugeot sestavil moderní sporťák e-Legend se 450 koňmi

Opel si chce zachovat svůj německý rukopis

I přes masivní maskování je snadné si povšimnout, že nová Corsa F nebude pouze Peugeot se znakem Opelu, protože automobilka z Rüsselsheimu přišla s vlastním designem. Očekáváme také odlišný přístup v pojetí interiéru, protože místo povedeného i-Cockpitu v Peugeotu 208 bude v Corse něco trochu konvenčnějšího, co se více hodí do německého auta.

iZdroj fotografie:

Od převzetí Opelu francouzskou PSA uplynul více než rok a fanoušci dříve slavné německé značky se obávali, co s ní bude. Nyní je v konečné fázi vývoje nová Corsa. Malý městský vůz Opelu si ovšem chce zachovat svou vlastní identitu. Otázkou je, jak úspěšné bude německé auto s francouzskými vnitřnostmi.

Tento týden se ukázal nový stylový Peugeot 208 a teď už netrpělivě očekáváme, co se skrývá za maskováním jeho sesterského modelu z Německa. Mluvíme o zcela novém modelu Opel Corsa, který bude v podstatě sesterským modelem francouzského subkompaktního hatchbacku, který bude uveden později v tomto roce. Asi nebudeme muset čekat o moc déle, abychom ho viděli, protože se podle fotografií maskovaného prototypu zdá, že Corsa F už má všechny výrobní části pohromadě.

Mohlo by vás zajímat: Peugeot sestavil moderní sporťák e-Legend se 450 koňmi

Opel si chce zachovat svůj německý rukopis

I přes masivní maskování je snadné si povšimnout, že nová Corsa F nebude pouze Peugeot se znakem Opelu, protože automobilka z Rüsselsheimu přišla s vlastním designem. Očekáváme také odlišný přístup v pojetí interiéru, protože místo povedeného i-Cockpitu v Peugeotu 208 bude v Corse něco trochu konvenčnějšího, co se více hodí do německého auta.

Motory od PSA

Pro představu o tom, co bude Corsu nové generace pohánět, modernizovaný Peugeot 208 se bude prodávat s turbem nadopovaným 1,2litrovým tříválcovým motorem ve verzích s 75, 100 a 130 koňskými silami. Základní verze bude dostupná v pětistupňovému manuálu, zatímco u 100koňové varianty bude na výběr mezi šestistupňovou manuální převodovkou a volitelným osmistupňovým automatem. Nejsilnější z této party bude pouze v automatu. Fandové nafty si budou muset vystačit se čtyřválcovým 1,5litrem napojeným na šestistupňovou manuální převodovku.

Elektrická verze eCorsa je potvrzená

Společnost Opel zároveň již potvrdila, že eCorsa poslouží jako název modelové verze s nulovými emisemi. Pokud se bude podobat Peugeotu e-208, elektrický supermini nabídne 136 koní a 1260 Nm točivého momentu – což je dostatečné pro sprint z nuly na 100 km/h za 8,1 sekundy. V případě modelu od Peugeotu je umístěn pod podlahou kufru akumulátor s kapacitou 50 kWh a nabízí maximální dojezd 340 kilometrů na jedno nabití.

A kdy se nám nový Opel Corsa oficiálně představí? Vsadili bychom asi na odhalení na frankfurtském autosalonu v září tohoto roku, ačkoli na internetu ho určitě najdete o něco dříve.

Motory od PSA

Pro představu o tom, co bude Corsu nové generace pohánět, modernizovaný Peugeot 208 se bude prodávat s turbem nadopovaným 1,2litrovým tříválcovým motorem ve verzích s 75, 100 a 130 koňskými silami. Základní verze bude dostupná v pětistupňovému manuálu, zatímco u 100koňové varianty bude na výběr mezi šestistupňovou manuální převodovkou a volitelným osmistupňovým automatem. Nejsilnější z této party bude pouze v automatu. Fandové nafty si budou muset vystačit se čtyřválcovým 1,5litrem napojeným na šestistupňovou manuální převodovku.

iZdroj fotografie:

Od převzetí Opelu francouzskou PSA uplynul více než rok a fanoušci dříve slavné německé značky se obávali, co s ní bude. Nyní je v konečné fázi vývoje nová Corsa. Malý městský vůz Opelu si ovšem chce zachovat svou vlastní identitu. Otázkou je, jak úspěšné bude německé auto s francouzskými vnitřnostmi.

Tento týden se ukázal nový stylový Peugeot 208 a teď už netrpělivě očekáváme, co se skrývá za maskováním jeho sesterského modelu z Německa. Mluvíme o zcela novém modelu Opel Corsa, který bude v podstatě sesterským modelem francouzského subkompaktního hatchbacku, který bude uveden později v tomto roce. Asi nebudeme muset čekat o moc déle, abychom ho viděli, protože se podle fotografií maskovaného prototypu zdá, že Corsa F už má všechny výrobní části pohromadě.

Mohlo by vás zajímat: Peugeot sestavil moderní sporťák e-Legend se 450 koňmi

Opel si chce zachovat svůj německý rukopis

I přes masivní maskování je snadné si povšimnout, že nová Corsa F nebude pouze Peugeot se znakem Opelu, protože automobilka z Rüsselsheimu přišla s vlastním designem. Očekáváme také odlišný přístup v pojetí interiéru, protože místo povedeného i-Cockpitu v Peugeotu 208 bude v Corse něco trochu konvenčnějšího, co se více hodí do německého auta.

Motory od PSA

Pro představu o tom, co bude Corsu nové generace pohánět, modernizovaný Peugeot 208 se bude prodávat s turbem nadopovaným 1,2litrovým tříválcovým motorem ve verzích s 75, 100 a 130 koňskými silami. Základní verze bude dostupná v pětistupňovému manuálu, zatímco u 100koňové varianty bude na výběr mezi šestistupňovou manuální převodovkou a volitelným osmistupňovým automatem. Nejsilnější z této party bude pouze v automatu. Fandové nafty si budou muset vystačit se čtyřválcovým 1,5litrem napojeným na šestistupňovou manuální převodovku.

Elektrická verze eCorsa je potvrzená

Společnost Opel zároveň již potvrdila, že eCorsa poslouží jako název modelové verze s nulovými emisemi. Pokud se bude podobat Peugeotu e-208, elektrický supermini nabídne 136 koní a 1260 Nm točivého momentu – což je dostatečné pro sprint z nuly na 100 km/h za 8,1 sekundy. V případě modelu od Peugeotu je umístěn pod podlahou kufru akumulátor s kapacitou 50 kWh a nabízí maximální dojezd 340 kilometrů na jedno nabití.

A kdy se nám nový Opel Corsa oficiálně představí? Vsadili bychom asi na odhalení na frankfurtském autosalonu v září tohoto roku, ačkoli na internetu ho určitě najdete o něco dříve.

Elektrická verze eCorsa je potvrzená

Společnost Opel zároveň již potvrdila, že eCorsa poslouží jako název modelové verze s nulovými emisemi. Pokud se bude podobat Peugeotu e-208, elektrický supermini nabídne 136 koní a 1260 Nm točivého momentu – což je dostatečné pro sprint z nuly na 100 km/h za 8,1 sekundy. V případě modelu od Peugeotu je umístěn pod podlahou kufru akumulátor s kapacitou 50 kWh a nabízí maximální dojezd 340 kilometrů na jedno nabití.

A kdy se nám nový Opel Corsa oficiálně představí? Vsadili bychom asi na odhalení na frankfurtském autosalonu v září tohoto roku, ačkoli na internetu ho určitě najdete o něco dříve.

Diskuze Vstoupit do diskuze
148 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články