Letos skončila řada těchto zajímavých aut. Kvůli nezájmu i emisním normám

                   

Je celá řada aut, u kterých automobilky oznamují, že letošní rok je tím posledním, kdy se vyráběly. Důvodem jsou emisní normy, ale třeba i nezájem zákazníků. Společně se podíváme, o jaké vozy se jedná. Pokud nad některým uvažujete, je vhodné si pospíšit, pokud je ještě na skladě.

Suzuki Baleno a Celerio

Nešlo o příliš známá auta, a tak je jasné, že ukončení výroby v letošním roce zase až tak nikoho příliš mrzet nebude. Přesto se pro zájemce jednalo o zajímavé vozy, které nabízely určitý styl a pohodlnost.

Škoda Rapid

Poměrně velký hit, který byl na trhu 7 let. Jeho nástupcem se stala o něco větší a také praktičtější Škoda Scala. U nás byla možnost posledního objednání už začátkem roku, zatímco v některých ostatních zemích jsou k mání ještě nějaké poslední kusy.

Ford C-Max

Zajímavé auto určené hlavně pro ty, kdo hledali především praktičnost. Bohužel lidé se stále více orientují na SUV a crossovery, a tak to měl Ford C-Max poměrně těžké. I vlivem toho je letošní rok pro tento model poslední.

Opel Adam

Původně se mělo jednat o auto, které bude konkurovat těm městským. Nakonec se to příliš nepovedlo a poptávka byla nižší, než se očekávalo. Výsledek je tedy celkem pochopitelný a je spojený s ukončením výroby.

Kia Optima

I když auto vypadalo zajímavě a byl pro o něho celkem dobrý zájem, je třeba říci, že vzhledem k dovozním nákladům nepatřil nutně mezi ty, na kterým chtěla značka stavět prodejnost. Ta navíc v ostatních částech světa nebyla až tak zajímavá, a tak došlo k ukončení výroby.

Volvo V40

Designově velmi povedené a originální auto, které se vyrábělo sedm let. A i to patří do seznamu těch, pro které je letošní rok 2019 tím posledním. Mimo jiné i proto, že se plánuje nástupce, který již bude využívat elektřinu.

Maserati GranTurismo

Na závěr model, který přece jenom není pro každého. Maserati GranTurismo bylo stylovým vozem se skvělým motorem V8. Na trhu však bylo dlouhých 12 let, a tak je pochopitelné, že končí.

Diskuze Vstoupit do diskuze
124 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články