Snad každý, kdo propadl kouzlu rychlých aut, by si přál mít v garáži zaparkované Ferrari. Italský krasavec se vzpínajícím se koněm ve znaku, nejlépe v tradiční rudé barvě, je prostě klasika všech klasik. Aby ne, když ceny vozů téhle automobilky začínají někde na pěti milionech korun, tedy spokojíte-li se se základní výbavou. A ceny těch ojetých mohou být ještě vyšší. Pokud jde o nová Ferrari, aktuálně si můžete pořídit například:
- Ferrari 812 Superfast, základní cena 8 milionů, v plné výbavě 15 milionů
- Ferrari 488 Pista, základní cena 8 milionů, v plné výbavě 14 milionů
- Ferrari GTC4Lusso, základní cena 7 milionů, v plné výbavě 14,5 milionů
- Ferrari Portofino, základní cena 5 milionů, v plné výbavě 13 milionů
Zážitkové jízdy
Ne každý fanoušek Ferrari si však vysněný vůz může dovolit, a tak je právě tahle italská značka jednou z nejoblíbenějších, když dojde na zážitkové jízdy všeho druhu. Zejména na závodních okruzích Ferrari podle statistik kralují. A nejvíce v Německu, kde jsou tyhle sporťáky neodmyslitelně spjaty s legendárním pilotem Formule 1 Michaelem Schumacherem. A právě u našich západních sousedů žije nadšenec, který si vyrobil falešné Ferrari 360 Spider. To je nyní na prodej zhruba za polovinu ceny originálního vozu.
Stříbrná Toyota MR2 třetí generace
Pod všemi úpravami se ve skutečnosti ukrývá stříbrná Toyota MR2 třetí generace. Její majitel si dal práci také s výměnou interiéru vozu, nestačilo mu, že auto vypadá věrohodně zvenku. Kdo se někdy svezl pravým Ferrari, pravděpodobně hned pozná značkové boční prahy či koberečky. Auto má ovšem také pravé pásy Ferrari. Že nesedíte v originálu, si tak všimnete až za jízdy. Toyota je totiž 20 let stará a nejlepší léta má za sebou. Navíc má pod kapotou jen 1,8 litrový motor s výkonem pouhých 140 koní, což se s originálem vůbec nedá srovnávat. A zvuk, který auto vydává, je také neautentický.