V rámci projektu Icons Get a Makeover přepracovala automobilka Škoda Auto starší ikonická auta do vozidel budoucnosti.
To, že je potřeba omlazovat, zaregistrovala v poslední době velká spousta společností, mezi nimiž jsou i automobilky. Jednou z nich je i původně česká značka Škoda Auto a.s., která přišla s projektem překreslení plánů 5 starších modelů především z minulého století. I když tato auta pravděpodobně nikdy nevyjedou z výrobní linky, je projekt vskutku zajímavý.
Škoda 1203 Camper
Tento nákres pochází z pera Daniela Hájka, jednoho z českých designérů Škody Auto, který má tento model dodávky z roku 1968 v oblibě. Camper má být koncipován jako karavan verze Volkswagen Transporteru, přičemž si zachovává hodnoty původního konceptu, blíží se tvarům a typickým obrysům české dodávky.
Škoda Felicia Kabriolet
Návrh Martina Leprince na inovaci tehdy oblíbené „Feldy“ z roku 1959 se má také blízce podobat původnímu vozu, vše je však zasazeno do moderní protáhlé karoserie. Kabriolet si vybral proto, že má rád myšlenku možnosti vidět na první pohled exteriér a interiér zároveň, Felicia byla tedy jasnou volbou.
Laurin & Klement Voiturette A
Pravděpodobně nejstarším přepracovaným modelem v této sérii bylo jedno z prvních vozidel vyrobených českou automobilkou. Návrhářka Yuhan Zhang se rozhodla spojit supermoderní vzhled s tím nejstarším možným. Pro vozítko Voiturette by našla dokonce i využití, mohlo by podle ní být autonomní a jezdit s turisty po Praze.
Škoda 130 RS
Aymeric Chertier vždy obdivoval staré sporťáky, i proto se rozhodl zpracovat po svém nový design pro obdobu „Porsche západu“, jak byl model 130 RS v 70. letech familiárně nazýván. Nezapomněl ani na to, že auto dříve jezdilo offroadové závody, proto má i jeho nová podoba ochranný rám spojený s kostrou.
Škoda Popular Monte Carlo
Designér interiéru Ljudmil Slavov se rozhodl převzít koncept Popularu, ten však naprosto přepracoval a výsledek se předloze příliš nepodobá. Na druhou stranu je však vidět, že z původního vozu ve spoustě ohledů vycházel, patrné je především zaoblení předních a zadních hran auta.