Až doteď bylo výkonové rozpětí Giulie velmi nevyrovnané. Pokud jste totiž nechtěli pět seti deseti koňovou verzi QV museli jste se spokojit pouze se 136, 150 nebo 180 koňovými diesely.
Tomu bude odteď jinak a to v podobě Giulie Veloce. Ta nás potěší zážehovým agregátem 2.0 TBi, který nám nabídne nekompromisních 280 italských hřebců při 5250 ot./min. a 400 anglických Newtonmetrů při 2250 ot./min. Smutno nebude ani příznivcům nafty, kteří dostanou celohliníkové motory o objemu 2,2 litrů s výkonem 210 koní a 470 Nm. Co se týče převodovky tak bude k dispozici pouze osmistupňový automat a pohon buďto zadních nebo všech čtyř kol.
Co se týče designu tak půjde jen o detaily v podobě černého lemování oken, pozměněných nárazníků a devatenácti palcových kol.
Druhou verzi je pak Alfa Romeo Giulia AE neboli Advanced Efficiency. Půjde o upravený 132kW diesel s osmistupňovou automatickou převodovkou, odlišným chlazením a o 5mm sníženým podvozkem. Také je doplněný šestnácti palcovými koly s nízkým valivým odporem. Normovaná spotřeba činí 4,2l/100km, ale stále je schopná zrychlit na stovku za 7,2 sekundy a rychlost nakonec vyšplhá až na konečných 230 km/h.