Lidé si střílí z obřích ledvinek BMW, prý už jsou moc obří

                   

Ledvinky jsou typickým poznávacím znamením „bavoráků“, ty poslední se ale ukázaly jako zbytečně velké. Ke stejnému závěru ostatně dospěla i široká veřejnost.

i

Když BMW poprvé zvětšilo ledvinky u mohutných SUV, nejednalo se o nic špatného, v mnoha případech to naopak s celou karoserií hezky ladilo. Nedávné snímky BMW 7. řady po faceliftu ale ukázaly, že větší neznamená vždy lepší; automobilka totiž osadila i tento luxusní vůz obřími ledvinkami, které na přídi vypadají až nepřirozeně. A ohlasy odborníků i veřejnosti na sebe nenechaly dlouho čekat…

Přihlaste se k našemu newsletteru a mimo jiné získáte možnost účastit se soutěže a mít přehled o dalších nabídkách našich partnerů. Soutěž je pouze pro aktivní odběratele novinek.

Na oficiální představení sedmé řady si ještě musíme počkat, už teď ale máme snímky, které odhalují karoserii. Celkově se zdá být v pořádku, vývojáři si dali opravdu záležet. Překvapení ale přichází na přídi, které dominují až šokující ledvinky. K relativně malé přídi jsou vyloženě obří, a letmým pohledem jde vidět, že se k autu prostě nehodí.

Mohlo by vás zajímat: Luxusní žihadlo Battista zrychlí na 100 km/h za 2 sekundy!

První ohlasy na sebe nenechaly dlouho čekat

Kritici umí být tvrdí, ale v tomto případě to snad ani jinak nejde. Krátce po zveřejnění fotek začaly po internetu kolovat první vtípky na účet BMW. Lidé upravovali, až s jistou nadsázkou vytvořili možný vzhled budoucích „bé-em-véček“. Monstrózní ledvinky tvoří podle vtipálků přes 90 % předku a zasahují do světel, v některých případech pak přesahují až do kapoty.

i

Je jasné, že se každému líbí něco jiného, ale BMW patří obecně k symbolům luxusnějších aut, která mnohdy udávají směr. Názory jsou na novou sedmou řadu BMW převážně negativní, a v tomto případě snad není důvodu, proč se přehnaně velkých ledvinek zastávat. Snad se z toho automobilka poučí, a vrátí budoucím generacím menší masku chladiče.M

Diskuze Vstoupit do diskuze
140 lidí právě čte
Autor článku

Michal Ryšavý

Zobrazit další články