Přestože je soukromý život mozku chorvatské fotbalové reprezentace a Realu Madrid prostý různých výstřelků, geniální záložník má jednu velkou vášeň. Vedle fotbalu a rodiny si Luka Modrić libuje v rychlých kolech a v jeho garáži se patrně ukrývá vůbec nejzajímavější supersport ze všech účastníků končícího mistrovství světa ve fotbale. Podívejme se, co momentálně najdeme v jeho garáži.
Hráči Realu Madrid každý rok dostávají Audi dle výběru
Protože je Audi sponzorem Bílého baletu z Madridu, hráči Realu od něj dostávají „dárky“. Partnerství trvá od roku 2003 a hráči od německé automobilky každý rok dostávají její nejnovější modely dle vlastního výběru. Docela překvapivě je nejčastější volbou velké a praktické SUV Audi Q7. V roce 2017 si Luka Modrić vybral Q7 v bílé barvě poháněné naftovým TDI šestiválcem o objemu 3 litry. 272 koní dokáže slušně zahýbat i s tímto robustním kouskem. Pokud byste na něj měli zálusk, v základní výbavě stojí 1 767 000 korun. Jedná se tedy o hezký sponzorský prézent, který ale hráči po sezóně vrací (výměnou za nový vůz). Po kterém Audi byste sáhli vy?
V Bentley continental GT se snoubí styl, komfort a výkon
Koncern VW má široké portfolio a patří pod něj i luxusní britská značka. O tom, že by každý pořádný fotbalista měl mít alespoň jedno Bentley, nás před časem přesvědčil David „Volant“ Limberský. Luka Modrić je ovšem o něco lepší fotbalista a pravděpodobně i řidič. Neví se přesně, jaké specifikace jeho GT continental má, ale pravděpodobně jde o šestilitrový W12 s výkonem 467 kw (635 k) a točivým momentem 900 Nm. Z nuly na stovku zrychluje za 3,7 sekundy s vytáhnout to dokáže až na 333 km/h. Stojí okolo 4 a půl milionu korun. A pořád to není nejrychlejší auto, které Luka Modrić má.
Auto snů? Luka Modrić jedno má
Nejexkluzivnější kousek v garáži Luky Modriće pochází ze Švédska a je to 3. nejrychlejší auto na světě. Pětilitrový osmiválec jezdí na směs etanolu a benzinu a na zadní kola posílá posílá 1 140 koní, což stačí na zrychlení z nuly na 100 km / h za 2,8 sekundy. Maximální rychlost je pak astronomických 439 km / h. Pokud je nádrž naplněna běžným benzinem, výkon klesne na 940 koní, což se projeví i na dynamice a maximální rychlosti. Cena za tento karbonový skvost je také nemalá – 44,5 milionu korun. Před časem byla u nás k mání ojetina za 26,5 milionu korun.