Ve snaze vyčistit raritní BMW M5 na něj vzali suchý led. Výsledek je doslova dechberoucí a zaskočil i je samotné

Existuje několik ikonických aut a BMW M5 generace E39 patří mezi ně. Atmosférický osmiválec, šestistupňový manuál, na výběr pouze jeden typ karoserie a pohon zadních kol.

i Zdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing
i Zdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing
i Zdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing
i Zdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing
i Zdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing
i Zdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing
i Zdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing
i Zdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing
Další 4 fotografie
Další 4 fotografie
                   

Jak ukázala historie, jde o jeden z nejlepších luxusních sedanů se sportovním charakterem. Stroj kombinuje pohodlí, s nezapomenutelnými jízdními vlastnostmi. Majitelé starých Em-pětek investují nemalé peníze a úsilí do toho, aby automobil udrželi v perfektní kondici.

Voda je málo, pro čištění je ideální suchý led

Jedem z majitelů BMW M5 E39 svěřil svůj vůz do detailingového studia. Po technické stránce bylo auto v pořádku, po stránce vzhledu však péči potřebovalo. Specialisté na čištění se rozhodli, že auto otryskají suchým ledem. Že jste o této technice ještě neslyšeli? Nevadí, ve videu je jasně vidět, jak takové čištění probíhá. Suchý led dopadal na auto odspodu, na zavěšení, do podkapotového prostoru. Výsledek je neuvěřitelný.

iZdroj fotografie: S vědomím I AM Detailing

Mimo nejvíce namáhané části podléhající korozi byl důkladně byl vyčištěn interiér.  Včetně renovace černé barvy koženého čalounění. Finále patřilo čistění karoserie. Lak byl zbaven škrábanců a byl detailně přeleštěn. Pro následnou ochranu pak dostala karoserie keramické ošetření, které by mělo dlouhodobě chránit auto před nežádoucími povětrnostními vlivy.

Galerie

Další 4 fotografie
Další 4 fotografie

Jak myjete své auto vy, jezdíte do kartáčové myčky?

Diskuze Vstoupit do diskuze
133 lidí právě čte
Autor článku

Filip Rakovan

Dráhu motoristického žurnalisty zahájil v době tištěných médiích v časopise Speed a prošel velkou řadou renomovaných tuzemských časopisů, například Carauto, český TopGear. Následně zakotvil v online světě a pozvedl na špičkovou úroveň ve své době prestižní magazín Autoweb.cz a Garaz.cz. Řídil snad vše, co má čtyři kola, od litrového hatchbacku po F1. Pořádá kurzy pro řidiče a amatérské závody, vyjadřuje se k problematice v televizi. A hlavně dnes s radostí píše na AutoŽivě.

Zobrazit další články