Značka Morgan je známá hlavně mezi milovníky skutečných automobilových skvostů. A není se čemu divit, jelikož tyto ikonické roadstery tvoří mnohdy základ celé řady automobilových sbírek. Navíc řadu unikátních roadsterů bylo možné koupit i v současné době, jelikož značka Morgan i nadále produkovala zcela unikátní vozy, které cílily na přesně danou skupinu zákazníků.
Po celou dobu stále stejně
Unikátní je na značce Morgan také to, že její roadstery měly po desítky let téměř stále stejnou konstrukci. Od roku 1936 se změnilo jenom pár drobností, a tak výroba byla neustále založena na konstrukci postavené na dřevěném rámu a tělu z válcovaného ocelového plechu. Tak, jak Morgan s auty začínal, tak s nimi pokračoval do současné doby. A právě v tom jsou vozy této značky tak unikátní. Tedy lépe řečeno, byly unikátní.
Konec klasické výroby
Každá éra ale jednou musí skončit a značku Morgan to postihlo právě teď. Kdo touží pořídit si v budoucnu tento vůz ještě klasické konstrukce, už ho musí pořídit od některého ze současných majitelů. To proto, že značka oznámila ukončení této klasické výroby a začátkem července byl vyroben poslední model konstrukce, která se od roku 1936 téměř nezměnila. Jasně tak nastal konec jedné velmi zajímavé éry.
Nová platforma
Jedním z důvodů této změny je také to, že zájem o tyto klasické archaické modely poslední roky klesal. A tak se značka rozhodla inovovat. Výroba bude pokračovat, ale už jenom na nové platformě označené CX. Ta je samonosná a je založena na využití hliníkových slitin. Nechybí také nezávislé zavěšení, nebo přeplňované motory od BMW. Charakteristickými modely nového přístupu jsou třeba Morganas Plus Six a Morganas Plus Four. Na této nové platformě by však měla vzniknout i řada dalších. Ne každý to ale vítá, jelikož milovníci původního přístupu výroby musí bohužel zamáčknout slzu. Na druhou stranu nový přístup pomůže k tomu, že novinky budou prostornější, pohodlnější, stejně jako budou i rychlejší a pochopitelně i bezpečnější.