Platí i pro ČR: Lidé buď začnou kupovat více elektromobilů, nebo v roce 2025 začne EU rozdávat obrovské pokuty

Pro většinu lidí jsou ředitelé velkých automobilek a koncernů obestřeni jakýmsi tajemstvím nedostupnosti. Jen málokdo se asi osobně setkal s nějakým ředitelem světové automobilky. Vyjma třeba motoristických novinářů, pro které je to denní chléb. Takže když se médii prožene zpráva, že Luca de Meo cosi prohlásil ve francouzském rozhlase, může to působit pro českého čtenáře odtažitě, nezúčastněně. Ne pro mne. Pamatuji se, když jsem se s Lucou de Meo setkal poprvé osobně. Bylo to v Itálii, když působil ve Fiatu. Doba premiér sportovních aut a speciálních divizí je pryč V rámci znovuzrození značky Abarth. Tehdy to byla parádní akce. Na závodním okruhu jsme testovali nová Punta se štírem ve znaku. Byla to skvělá doba. Dnes už by se tohle nestalo. Akce Fiatu byla příjemná i v tom, že šlo o svěží, nový vítr do výroby značky. Že šlo o sportovní divizi. Že to byla italská značka. Bez přehánění, představte si nějaké klišé o Italech, italském filmu, stylu, kultuře – tohle tam přesně všechno bylo. Třešničkou na dortu byl dárek v podobě řidičských rukavic z kvalitní bílé kůže. A nad tím vším byl Luca, bohorovný, šarmantní, pozitivní. Časy se ale změnily, Luca de Meo je ředitelem skupiny Renault. Zešedivěly mu vlasy, přibyly starosti. Namísto uvedení znovuzrozené sportovní divize se blíží … Pokračování textu Platí i pro ČR: Lidé buď začnou kupovat více elektromobilů, nebo v roce 2025 začne EU rozdávat obrovské pokuty