Jaký je cíl webových stránek podnikatelů? Samozřejmě výdělek

i Zdroj fotografie: Depositphotos
                   

Dvacáté první století se nese ve znamení přesunu podnikatelských aktivit do online světa. Nezáleží na tom, jestli se živíte rukama, či preferujete práci hlavou, bez pořádné internetové prezentace sotva najdete dostatek zákazníků. Její realizace je rok od roku složitější, protože konkurence stále roste. Jak si získat výhodu a přijít s funkčním webem?

Vsaďte na odborníky

Dnes už není žádným překvapením, že na jedné stránce se podílí rovnou několik různých expertů. O tomto fenoménu by mohl mnohé povídat například oblíbený pomocník Jaroslav Voldřich, který se již více než šestnáct let věnuje realizaci ziskových webů. Jeho tým věnuje stejnou péči i online marketingu a sestavování dlouhodobých kampaní.

Podle slov zmíněného profesionála je tvorba webových stránek řemeslo jako každé jiné. Jaká kritéria je nutné vzít v potaz během práce na všech projektech? Počátkem kooperace je dotaz, co klienti od své prezentace vlastně očekávají. Po zjištění dané informace přichází na řadu předvýrobní analýzy a sestavení základní kostry webu. Následně je čas na vytvoření adekvátní grafiky i loga, což je nezanedbatelná součást firemní identity.

V žádném případě se neobejdete ani bez úderných textů respektujících SEO požadavky, neprůstřelného nakódování a dlouhodobého měření výkonnosti. V následujících měsících počítejte s drobnými úpravami na základě chování návštěvníků.

Očekáváte konverze?

Velmi populární oblastí v posledních letech je tvorba e-shopu. Těch v současné době funguje na tuzemském trhu téměř padesát tisíc, a tak musíte bezpodmínečně vsadit na experty, kteří vám zajistí výhodu před četnou konkurencí. Jestli vás zajímají reálné a měřitelné výsledky, domluvte si nezávaznou konzultaci s Jaroslavem Voldřichem a jeho týmem. Ti vám navrhnou a v případě zájmu i zrealizují ideální řešení na míru.

Diskuze Vstoupit do diskuze
56 lidí právě čte
Autor článku

Marek Motyčák

Zobrazit další články