Společnost Daymak avizovala, že pracuje na výrobě nejrychlejšího elektromobilu, který se má prohánět na třech kolech.
Výrobce Daymak, která se pohybuje v oblasti elektrokol, skútrů a dalších vozidel, avizoval výrobu vlastního elektromobilu. Ten má být nejrychlejším kusem, který se pohybuje na třech kolech. Metodou crowdfundingu firma vybrala 149 000 dolarů na Spiritus Ultimate, který by se měl v budoucnu stát vlajkovou lodí produkce Daymaku.
Tři kola, perfektní zrychlení, krásný design
Pokud si chcete na trhu s elektromobily sehnat něco na třech kolech, co vám zrychlí z nuly na 60 mil v hodině za méně než dvě vteřiny, pak bohové, Daymak má přesně to, po čem vaše srdce závodníka touží. Společnost pomocí crowdfundingu financuje Spiritus Ultimate, dvousedačkové vozítko, které se bude evidentně řídit jako motokára. Firma doufá v dosažení předobjednávek tohoto produktu v objemu 50 000 kusů.
Spiritus Ultimate je vybaven solárními panely pro průběžné nabíjení, má regenerační systém a bezdrátovou nabíječku z vlastní produkce Daymaku. Záloha 100 dolarů zajistí účastníkovi předobjednávku a garantuje nižší cenu při uvedení Spiritusu do konečného prodeje. Bude to nejspíš potřeba, pokud budete chtít právě model Ultimate, který slibuje onu avizovanou akceleraci, která je pro mnohé klíčovým lákadlem.
Dojezd 480 kilometrů
Spiritus Ultimate startuje na 149ti tisících dolarech s proklamovaným dojezdem 480 kilometrů. Podle Daymaku se jedná o nejrychlejší elektrovozidlo na třech kolech na světě. Verze Deluxe má pak decentnější dojezd 300 kilometrů a začíná na necelých 20 000 dolarech. Pokud jde o design, vypadá to, jako kdyby komiksový miliardář Bruce Wayne z Gothamu zkřížil dohromady Batmobile a Batmotorku.
Crowdfundingová kampaň má podle plánu firmy končit 23. Července, samotná výroba se má rozjet v roce 2023. Spiritus je jedno ze šesti vozidel v sérii od Daymaku. Ostatní zahrnují Terru, elektrokolo navržené pro terénní použití a Skyridera. Ten je firmou definován jako „elektrovozidlo se špičkovým výkonem schopné letu.“ Daymak tedy rozhodně není žádným nováčkem na poli elektrodopravy, tak uvidíme, čím nás nakonec oslní.