Muž neunesl neúspěch, když se svým autem nedokázal zvítězit nad Golfem GTI. Po této události si dal za cíl, že vůz musí přestavět, aby byl rychlejší.
Někteří lidé nesou špatně každé zklamání v jejich životě. Někdo se tím trápí dlouho a jiní se nad tím zamyslí a zjistí, že si z toho mohou vzít ponaučení. Je potřeba myslet na to, že z každého neúspěchu si člověk může vzít něco dobrého a příště být lepší. Zároveň existuje i více možností, aby se neopakovaly stejné chyby. Takové zklamání čekalo i majitele vozu Volkswagen Golf R32, který se rozhodl závodit s Golfem GTI.
Závod vyhrálo slabší auto
V dnešní době si můžete často všimnout, že se na uzavřených letištích provozují různé závody. Nejčastěji se zde sjíždějí lidé, kteří mají svá vozidla různě upravená. Pro milovníky automobilů je to hezká podívaná. Muž z Jihoafrické republiky, přezdívaný Jacob, si v roce 2009 koupil Volkswagen Golf V R32, s nímž se pustil do závodu s Golfem GTI. Ten má o maličko menší výkon. I přesto tento skromnější vůz vyhrál nad Golfem R32. Poražený závodník se po této akci rozhodl, že jeho vozidlo nemá dostatečný výkon a musí ho předělat na lepší.
Majitel už nechtěl zažít neúspěch
Chlapík jménem Jacque De Beer, majitel poraženého vozidla, se trápil neúspěchem dlouho. Jeho Golf R32 byl totiž úplně nový a neměl vůbec žádné úpravy. Právě to ho přivedlo k myšlence, že je potřeba něco udělat, aby byl mnohem rychlejší než ostatní a už nikdy neprohrál.
Proměny, jež se rozhodl uskutečnit, trvaly několik let. Nakonec byl výsledek fantastický. I po letech vývoje a ladění jeho Golf vypadá, jako kdyby právě vyjel z továrny. Většinu úprav lze nalézt pouze pod kapotou. Muž se už nemusí bát prohry, protože vlastní auto s výkonem 735,5 kW.
Každý rok se musí měnit spojka
Vůz s nynějším výkonem 735,5 kW s lehkostí poráží i Porsche 911 Turbo. Majitel Jacque De Beer se tak jistě raduje z každé jízdy a závodění. Základní pátá generace modelu Golf R32 byla tou poslední, do níž Volkswagen dával motor V6. Vyráběla se v letech 2005 až 2008 a jednalo se o omezený počet kusů. Během této doby docházelo k navyšování výkonů u těchto modelů. Vrcholná verze R32 (183,9 kW) byla o maličko rychlejší než levnější GTI (180 kW).
Menší výkon u R32 byl způsobem primárně vyšší hmotností motoru VR6. Ten nevytvářel tak velký výkon, aby byl dostatečně rychlý. Motor o objemu 3,2 litru měl výkon 183,9 kW a točivý moment 320 Nm. Ten byl přenášen na všechna čtyři kola prostřednictvím systému Haldex. S vozidlem jezdí denně a jeho majitel říká, že každou sezónu začíná tím, že musí vyměnit spojku. Ta vydrží pouze rok.
Majitel je již spokojený
Úpravy na tomto Golfu R32 probíhaly několik let a jeho majitel nebo jiný řidič se již nemusí obávat například Nissanu GTR, BMW M3 nebo Porsche 911 Turbo. Toto auto je opravdu rychlé a dokáže ujet 400 metrů za překvapivých 9 sekund. Chtěli byste si vyzkoušet řídit takto rychlé auto, nebo dáváte přednost jinému?