Renault omlazuje Talisman, svou neúspěšnou limuzínu střední třídy. Podívejte se na fotky prototypu

                   

Segment velkých sedanů střední třídy pomalu ztrácí na důležitosti, ale některé automobilky se v něm i za cenu ztrát drží zuby nehty. Příkladem je například Renault, který si od nástupce tragické Laguny 3. generace sliboval mnohem více. Designově nepovedený Talisman ovšem kouká na záda Passatu, Mondeu a dokonce i Superbu. Facelift na tom těžko něco změní.

Facelift po 4 letech

Přibližně před rokem představila společnost Renault pro Talisman nový 1,8litrový benzínový motor s výkonem 225 koní (165 kilowattů). To bylo poslední vylepšení, které francouzský rodinný sedan dostal a až nyní čerstvá dávka špionážních fotografií odhalila, že automobilka v současné době připravuje ucelený balíček vylepšení svého modelu.

iZdroj fotografie:

Segment velkých sedanů střední třídy pomalu ztrácí na důležitosti, ale některé automobilky se v něm i za cenu ztrát drží zuby nehty. Příkladem je například Renault, který si od nástupce tragické Laguny 3. generace sliboval mnohem více. Designově nepovedený Talisman ovšem kouká na záda Passatu, Mondeu a dokonce i Superbu. Facelift na tom těžko něco změní.

Facelift po 4 letech

Přibližně před rokem představila společnost Renault pro Talisman nový 1,8litrový benzínový motor s výkonem 225 koní (165 kilowattů). To bylo poslední vylepšení, které francouzský rodinný sedan dostal a až nyní čerstvá dávka špionážních fotografií odhalila, že automobilka v současné době připravuje ucelený balíček vylepšení svého modelu.

Podivná zadní světla zůstanou

Stejně jako hatchback Megane v minulých dnech, i tento prototyp Talismanu má lehkou kamufláž na přední straně, takže se pravděpodobně dočkáme přepracované přední masky. Ti, kteří doufají, že i u faceliftu zmizí prapodivné LED pásy ve tvaru písmene L umístěné v zadním nárazníku, budou zklamáni, když uslyší, že jsou i zde, takže vylepšený model je bude mít také.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Pokud to dokážeme prozatím zjistit, forma a design mřížky chladiče se mírně změní, zatímco spodní část nárazníku obdrží nové obložení. Na zadní straně, s největší pravděpodobností, zadní světla obdrží nové vnitřní grafiky a nárazník může být vylepšen a trochu více odpovídat přednímu.

V interiéru minimální změny

Pokud se blíže podíváte na některé z fotografií, zdá se, že interiér vozu je také maskovaný nějakou kamufláží. To naznačuje, že i v kabině uvidíme vylepšení, ale velmi pochybujeme, že Renault výrazně změní uspořádání přístrojové desky. Místo toho hledejte revidovanou středovou konzolu s novými možnostmi motivů a vylepšeným informačním systémem.

Prodejemi v Evropě až na chvostu

V minulém roce se Talismanů v Evropě, prodalo 19 784, takže se ani nepřiblížil lídrů v segmentu D na Starém kontinentu. Ve této třídě stále dominuje Volkswagen Passat s 154 074 prodanými kusy, následuje Škoda Superb s 74 697 prodanými vozy, poté Opel Insignia s 67 424 kusy a Ford Mondeo s 49 596 prodanými vozy.

Kdy bychom měli očekávat, že nového Talismana uvidíme? Logika nám říká, že Renault by mohl tento model ukázat letos na podzim ve Frankfurtu, ale spíše bychom vsadili na debut v Ženevě v březnu 2020.

Podivná zadní světla zůstanou

Stejně jako hatchback Megane v minulých dnech, i tento prototyp Talismanu má lehkou kamufláž na přední straně, takže se pravděpodobně dočkáme přepracované přední masky. Ti, kteří doufají, že i u faceliftu zmizí prapodivné LED pásy ve tvaru písmene L umístěné v zadním nárazníku, budou zklamáni, když uslyší, že jsou i zde, takže vylepšený model je bude mít také.

iZdroj fotografie:

Segment velkých sedanů střední třídy pomalu ztrácí na důležitosti, ale některé automobilky se v něm i za cenu ztrát drží zuby nehty. Příkladem je například Renault, který si od nástupce tragické Laguny 3. generace sliboval mnohem více. Designově nepovedený Talisman ovšem kouká na záda Passatu, Mondeu a dokonce i Superbu. Facelift na tom těžko něco změní.

Facelift po 4 letech

Přibližně před rokem představila společnost Renault pro Talisman nový 1,8litrový benzínový motor s výkonem 225 koní (165 kilowattů). To bylo poslední vylepšení, které francouzský rodinný sedan dostal a až nyní čerstvá dávka špionážních fotografií odhalila, že automobilka v současné době připravuje ucelený balíček vylepšení svého modelu.

Podivná zadní světla zůstanou

Stejně jako hatchback Megane v minulých dnech, i tento prototyp Talismanu má lehkou kamufláž na přední straně, takže se pravděpodobně dočkáme přepracované přední masky. Ti, kteří doufají, že i u faceliftu zmizí prapodivné LED pásy ve tvaru písmene L umístěné v zadním nárazníku, budou zklamáni, když uslyší, že jsou i zde, takže vylepšený model je bude mít také.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Pokud to dokážeme prozatím zjistit, forma a design mřížky chladiče se mírně změní, zatímco spodní část nárazníku obdrží nové obložení. Na zadní straně, s největší pravděpodobností, zadní světla obdrží nové vnitřní grafiky a nárazník může být vylepšen a trochu více odpovídat přednímu.

V interiéru minimální změny

Pokud se blíže podíváte na některé z fotografií, zdá se, že interiér vozu je také maskovaný nějakou kamufláží. To naznačuje, že i v kabině uvidíme vylepšení, ale velmi pochybujeme, že Renault výrazně změní uspořádání přístrojové desky. Místo toho hledejte revidovanou středovou konzolu s novými možnostmi motivů a vylepšeným informačním systémem.

Prodejemi v Evropě až na chvostu

V minulém roce se Talismanů v Evropě, prodalo 19 784, takže se ani nepřiblížil lídrů v segmentu D na Starém kontinentu. Ve této třídě stále dominuje Volkswagen Passat s 154 074 prodanými kusy, následuje Škoda Superb s 74 697 prodanými vozy, poté Opel Insignia s 67 424 kusy a Ford Mondeo s 49 596 prodanými vozy.

Kdy bychom měli očekávat, že nového Talismana uvidíme? Logika nám říká, že Renault by mohl tento model ukázat letos na podzim ve Frankfurtu, ale spíše bychom vsadili na debut v Ženevě v březnu 2020.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Pokud to dokážeme prozatím zjistit, forma a design mřížky chladiče se mírně změní, zatímco spodní část nárazníku obdrží nové obložení. Na zadní straně, s největší pravděpodobností, zadní světla obdrží nové vnitřní grafiky a nárazník může být vylepšen a trochu více odpovídat přednímu.

V interiéru minimální změny

Pokud se blíže podíváte na některé z fotografií, zdá se, že interiér vozu je také maskovaný nějakou kamufláží. To naznačuje, že i v kabině uvidíme vylepšení, ale velmi pochybujeme, že Renault výrazně změní uspořádání přístrojové desky. Místo toho hledejte revidovanou středovou konzolu s novými možnostmi motivů a vylepšeným informačním systémem.

iZdroj fotografie:

Segment velkých sedanů střední třídy pomalu ztrácí na důležitosti, ale některé automobilky se v něm i za cenu ztrát drží zuby nehty. Příkladem je například Renault, který si od nástupce tragické Laguny 3. generace sliboval mnohem více. Designově nepovedený Talisman ovšem kouká na záda Passatu, Mondeu a dokonce i Superbu. Facelift na tom těžko něco změní.

Facelift po 4 letech

Přibližně před rokem představila společnost Renault pro Talisman nový 1,8litrový benzínový motor s výkonem 225 koní (165 kilowattů). To bylo poslední vylepšení, které francouzský rodinný sedan dostal a až nyní čerstvá dávka špionážních fotografií odhalila, že automobilka v současné době připravuje ucelený balíček vylepšení svého modelu.

Podivná zadní světla zůstanou

Stejně jako hatchback Megane v minulých dnech, i tento prototyp Talismanu má lehkou kamufláž na přední straně, takže se pravděpodobně dočkáme přepracované přední masky. Ti, kteří doufají, že i u faceliftu zmizí prapodivné LED pásy ve tvaru písmene L umístěné v zadním nárazníku, budou zklamáni, když uslyší, že jsou i zde, takže vylepšený model je bude mít také.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Pokud to dokážeme prozatím zjistit, forma a design mřížky chladiče se mírně změní, zatímco spodní část nárazníku obdrží nové obložení. Na zadní straně, s největší pravděpodobností, zadní světla obdrží nové vnitřní grafiky a nárazník může být vylepšen a trochu více odpovídat přednímu.

V interiéru minimální změny

Pokud se blíže podíváte na některé z fotografií, zdá se, že interiér vozu je také maskovaný nějakou kamufláží. To naznačuje, že i v kabině uvidíme vylepšení, ale velmi pochybujeme, že Renault výrazně změní uspořádání přístrojové desky. Místo toho hledejte revidovanou středovou konzolu s novými možnostmi motivů a vylepšeným informačním systémem.

Prodejemi v Evropě až na chvostu

V minulém roce se Talismanů v Evropě, prodalo 19 784, takže se ani nepřiblížil lídrů v segmentu D na Starém kontinentu. Ve této třídě stále dominuje Volkswagen Passat s 154 074 prodanými kusy, následuje Škoda Superb s 74 697 prodanými vozy, poté Opel Insignia s 67 424 kusy a Ford Mondeo s 49 596 prodanými vozy.

Kdy bychom měli očekávat, že nového Talismana uvidíme? Logika nám říká, že Renault by mohl tento model ukázat letos na podzim ve Frankfurtu, ale spíše bychom vsadili na debut v Ženevě v březnu 2020.

Prodejemi v Evropě až na chvostu

V minulém roce se Talismanů v Evropě, prodalo 19 784, takže se ani nepřiblížil lídrů v segmentu D na Starém kontinentu. Ve této třídě stále dominuje Volkswagen Passat s 154 074 prodanými kusy, následuje Škoda Superb s 74 697 prodanými vozy, poté Opel Insignia s 67 424 kusy a Ford Mondeo s 49 596 prodanými vozy.

iZdroj fotografie:

Segment velkých sedanů střední třídy pomalu ztrácí na důležitosti, ale některé automobilky se v něm i za cenu ztrát drží zuby nehty. Příkladem je například Renault, který si od nástupce tragické Laguny 3. generace sliboval mnohem více. Designově nepovedený Talisman ovšem kouká na záda Passatu, Mondeu a dokonce i Superbu. Facelift na tom těžko něco změní.

Facelift po 4 letech

Přibližně před rokem představila společnost Renault pro Talisman nový 1,8litrový benzínový motor s výkonem 225 koní (165 kilowattů). To bylo poslední vylepšení, které francouzský rodinný sedan dostal a až nyní čerstvá dávka špionážních fotografií odhalila, že automobilka v současné době připravuje ucelený balíček vylepšení svého modelu.

Podivná zadní světla zůstanou

Stejně jako hatchback Megane v minulých dnech, i tento prototyp Talismanu má lehkou kamufláž na přední straně, takže se pravděpodobně dočkáme přepracované přední masky. Ti, kteří doufají, že i u faceliftu zmizí prapodivné LED pásy ve tvaru písmene L umístěné v zadním nárazníku, budou zklamáni, když uslyší, že jsou i zde, takže vylepšený model je bude mít také.


Mohlo by vás zajímat: Renault chtěl ušetřit a vozit formuli v dodávce, ale je moc krátká

Pokud to dokážeme prozatím zjistit, forma a design mřížky chladiče se mírně změní, zatímco spodní část nárazníku obdrží nové obložení. Na zadní straně, s největší pravděpodobností, zadní světla obdrží nové vnitřní grafiky a nárazník může být vylepšen a trochu více odpovídat přednímu.

V interiéru minimální změny

Pokud se blíže podíváte na některé z fotografií, zdá se, že interiér vozu je také maskovaný nějakou kamufláží. To naznačuje, že i v kabině uvidíme vylepšení, ale velmi pochybujeme, že Renault výrazně změní uspořádání přístrojové desky. Místo toho hledejte revidovanou středovou konzolu s novými možnostmi motivů a vylepšeným informačním systémem.

Prodejemi v Evropě až na chvostu

V minulém roce se Talismanů v Evropě, prodalo 19 784, takže se ani nepřiblížil lídrů v segmentu D na Starém kontinentu. Ve této třídě stále dominuje Volkswagen Passat s 154 074 prodanými kusy, následuje Škoda Superb s 74 697 prodanými vozy, poté Opel Insignia s 67 424 kusy a Ford Mondeo s 49 596 prodanými vozy.

Kdy bychom měli očekávat, že nového Talismana uvidíme? Logika nám říká, že Renault by mohl tento model ukázat letos na podzim ve Frankfurtu, ale spíše bychom vsadili na debut v Ženevě v březnu 2020.

Kdy bychom měli očekávat, že nového Talismana uvidíme? Logika nám říká, že Renault by mohl tento model ukázat letos na podzim ve Frankfurtu, ale spíše bychom vsadili na debut v Ženevě v březnu 2020.

Diskuze Vstoupit do diskuze
119 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články