Mít v mobilu aplikaci na „okolí“ je dnes úplně normální. Tak proč by nešlo na dálku ovládat automobil a jeho funkce?
Je, nebo není morální nabízet zákazníkům reklamní předměty za to, že něco udělají? Pokud je to pro někoho kontroverzní u zákazníků potenciálních, tak u těch stávajících to je jistě v pořádku. Tím reagujeme na názor jednoho čtenáře, který nám poslal do redakce e-mail. My jsme se jej po přečtení rozhodli zveřejnit v plném rozsahu. E-mail se týkal právě reklamních předmětů a jejich nabízení zákazníkům značky.
Dárek pro zákazníka je v pořádku, zlí jazykové nemají pravdu
O co vlastně šlo? „Jedna automobilka, myslím, že německá, nabízela zákazníkům reklamní předměty, když se přijdou podívat do jejího showroomu,“ stěžoval si pisatel. „A to není v pořádku.“ Za nás to ale v pořádku je. Dělá to skoro každý, odměňovat zákazníky je v pořádku. Mladoboleslavská automobilka Škoda nedávno představila inovovanou mobilní aplikaci MyŠkoda. Ta slibuje komplexnější a uživatelsky přívětivější prostředí.
Tato aktualizovaná verze je kompatibilní se všemi současnými modely a přináší řadu nových funkcí a vylepšení. Nová verze aplikace přináší zcela nový design i domovskou stránku. Prostředí má být uživatelsky přívětivější a intuitivnější. Grafika byla přepracována a aplikace nyní obsahuje i informační widget, který má usnadnit používání. Jedním z hlavních přínosů nové aplikace je možnost využívání chytrých služeb, jako jsou Pay to Park a Pay to Fuel.
S funkcí Pay to Park mohou uživatelé snadno rozpoznávat parkovací zóny a provádět platby za parkování v různých městech Evropy. Funkce Pay to Fuel pak umožňuje automatické platby na vybraných čerpacích stanicích. To odbourává nutnost čekat ve frontě u pokladny. Pro řidiče elektrických a plug-in hybridních modelů přináší aplikace modernizovanou funkci nabíjení Powerpass. Je nyní integrována přímo v aplikaci.
Ovládat klimatizaci na dálku? Proč ne, stačí sáhnout po mobilu
Tato funkce umožňuje přístup k více než 660 tisícům dobíjecích bodů po celé Evropě díky partnerství s více než 870 poskytovateli. Umožňuje také správu domácích dobíjecích řešení a plánování dobíjení. Objednali jste si nové auto? Tak super pro vás je, že další vylepšení zahrnuje možnost sledování stavu výroby vozu v reálném čase. Co ještě aplikace umí? Je tady třeba kontrola stavu nabití vozu Škoda Enyaq z domova nebo aktivace Climate Control před odjezdem jako pár dalších příkladů rozšířené funkčnosti aplikace MyŠkoda.
Kromě toho nová aplikace MyŠkoda nabízí dynamický zpravodajský kanál s vizuálními informacemi a články ze světa značky Škoda. A teď zpátky k těm odměnám a dárkům. Ve Velké Británii, Irsku, Francii a Španělsku byl zaveden věrnostní program, který uživatelům umožňuje získávat body plněním různých úkolů. Tyto body lze vyměnit za reklamní předměty značky Škoda. Šanci tak mají snad jen Češi žíjící v uvedených státech.