Dlouhý kilometrový nájezd nemusí zvládat jenom naftové motory, ale mohou ho klidně zvládat i ty benzinové. Ne všechny, ale ty prověřené časem rozhodně ano. Pokud hledáte ojetinu s benzinovým motorem pod kapotou, a máte v plánu s ní ještě pořádný příděl kilometrů najet, je ideální, aby měla pod kapotou jeden z těchto motorů.
Renault 2.0 Turbo
Éra downsizingu bohužel netěší nikoho, a tak stále častěji volíme ojetinu, kde je ještě pořádný motor. Třeba jako Renault 2.0 Turbo. Tento dvoulitrový motor se poprvé objevil pod kapotou vozu Renault Laguna druhé generace, a také u druhé generace vozu Renault Megane. Zajímavostí je také široká škála výkonů, do kterých byla tato motorizace laděna. Nejmenší byla o hodnotě 170 koní, největší s výkonem 270 koní.
Toyota 1,0 R3
Litrový motor samozřejmě není ideální tam, kde hledáme opravdu vysoký výkon. Když jde ale o městské auto, může se jevit jako celkem solidní volba, která plně dostačuje. A to platí i o tomto litrovém tříválci, který najdeme třeba pod kapotou vozidel Toyota Aygo, nebo Yaris. V době svého prvního uvedení měl 60 koní, později se jeho výkon zvýšil na 70 koní.
PSA 2,0 16V
Slušný dvoulitr od koncernu PSA také nesmí chybět v našem výčtu spolehlivých benzinových motorů. Historie této jednotky přitom sahá až do počátku devadesátých let, kdy byl představen motor s výkonem 121 koní. Později se objevila 16ventilová varianta s výkonem 150 koní. Pokud jde o použití motoru, tak ho lze najít i pod kapotou vozů Peugeot 407 nebo 407, stejně jako u modelu Citroen C5. Pokud nejsou zanedbávány servisní úkony, jde o velmi spolehlivou motorizaci.
BMW 4,4 V8
Mnozí označují tento motor jako doslova kultovní. Objevil se například ve vlajkové lodi automobilky, v BMW 7, stejně jako byl pod kapotou také vozu BMW řady 5. Nejenom jeho zvuk, ale i výkon 286 koní byl jeden z důvodů velké popularity. Když se nepodceňuje pravidelný servis v předepsaných intervalech, jde o slušnou volbu. V opačném případě ale může nadělat vrásky na čele.