Automobily, které byly původně ve službách státní správy, nabízí často několik výhod. Krom rozumné ceny to bývá i pravidelný, nešizený servis. Tento Superb pak nabízí oboje.
Dnešní nabídka „aut z ministerstva“ zabrousí do úřadu, s nímž se drtivá většina z nás nesetká za celý svůj život. A sice do Energetického regulačního úřadu, což je instituce známá kupříkladu stavitelům solárních elektráren nebo energetickým subjektům jako takovým, běžný smrtelník s tarifem „Domácnost Plus“ od ČEZu s ní nikdy nepřijde do styku. Zajímavou možností, jak to napravit, by však mohl být „ředitelský“ Superb II, jenž je právě v prodeji. Pojďme se na něj podívat společně.
Druhá generace Superbu měla specifický design
Představovat minulou generaci boleslavského ataku na vyšší střední třídu by bylo opravdu nošením dříví do lesa. Popravdě jsem nikdy nebyl příznivce jeho designu. V něm podle mne poněkud disproporční řešení karoserie způsobilo, že řidič seděl na začátku pomyslného „jezevčíka“, kterému pak zůstalo ještě drahně „těla“ za ním. Jakoby se tím řidič pasoval do role spíše vozky než řidiče, jako by svoje auto spíše táhnul, než řídil. Ale to je čistě moje subjektivní vnímání, prodejní úspěchy měl tento model nemalé.
A možná až aktuální, pomalu se již loučící třetí generace ukázala, jaký potenciál v tomto jménu dříme a jak geniálně si s ním poradil Josef Kabaň. Nová generace Superbu před několika lety definitivně vystřelila vyšší střední třídu od Škody na vrchol zájmu. Zejména těch zákazníků, kteří zvažovali „cosi jako Passat“, ale možná o kousek levnější a také o kousek větší. Ano, naši milí zákazníci, přesně pro vás tady máme nový Superb. A jakmile dorazilo kombi, byla u mnohých cesta do showroomu Škody zpečetěna.
Větší a levnější Passat? Chceme ho!
I když by třeba kdysi vůbec neuvažovali, že by před sebou na volantu měli totéž logo, jaké je na každé Fabii (nebo Citygo). Ale zpět k druhé generaci a naší nabídce. Nabízený Superb 2.0 TDI je ve výbavě Exclusive a jeho zachovalý interiér prozrazuje opravdu pečlivého vedoucího pracovníka, kterému ERÚ tento automobil přidělil. Mnoho vozů s polovičním nájezdem vypadá hůře. Avizovaných 200 000 kilometrů se tady dá na „milion procent“ věřit, což je mimochodem jedna z největších výhod vozů z oblasti státní správy.
Pravidelný a nešizený servis je velkou výhodou
Druhým, neméně silným argumentem pro jejich koupi pak bývá pravidelné servisování s výměnou všech potřebných dílů za nové a originální – protože jinam než do originálního servisu úřady jako ERÚ ani nejezdí. To je opět další plus pro vás, pokud byste o něm uvažovali. Za cenu 175 tisíc korun se nabídka jeví jako velmi férová, doporučujeme zjistit, jak to přesně je s případnými příhozy, neb na stránkách ÚZSVM svítí „PP“, tedy přímý prodej. S ohledem na prázdniny a dovolené se může stát, že nakonec cena opravdu zůstane na této hodnotě.
Pokud tedy uvažujete o větší Škodě, nepotřebujete kombi a líbí se vám „dvojkový“ Superb (a navíc oceníte jeho naprosto transparentní historii a servis), mohl by přímo tento zaujmout i vás. Jak to vidíte? Dejte nám vědět do diskuse pod článkem, děkujeme!