Unikátní Honda, které se vyrobilo jenom 51 kusů, je na prodej v aukci

                   

Honda NSX, nebo lépe řečeno Acura NSX Zanardi je unikátním vozem. Právě jméno známého italského závodního jezdce, kterým byl Alessandro Zanardi, dává jasně tušit, že tato verze vozu není úplně běžná a půjde o něco výjimečného. A je to skutečně pravda. V této limitované edici se vyronilo jenom 51 vozidel, což se podepsalo nejenom na jejich výjimečnosti, ale pochopitelně také na ceně každé kopie. Dostat se k ní nebylo vůbec snadné a to stejné můžeme říci i o současné době.

Jedna kopie je na prodej v aukci

Jedna kopie vozu Acura NSX Zanardi je přece jenom na prodej, a to v aukci. Kdo dá víc, ten ji může mít ve své sbírce. Unikátem vozu je navíc to, že se jedná právě o kopii s pořadovým číslem 51. Tedy o úplně poslední model Acura NSX Zanardi, který byl kdy vyroben. I to se pochopitelně podepíše na ceně, kterou lze jenom velmi těžko odhadnout.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Pod kapotou tohoto limitovaného unikátů se skrývá motor V6 o objemu 3,6 litrů. Motorizace dokáže vyvinout výkon velmi slušných 290 koní. Auto je také vybaveno manuální šestistupňovou převodovkou a samosvorným diferenciálem.

Vůz unikátních parametrů

Acura NSX Zanardi budí pozornost nejenom kvůli své limitované edici, ale také díky svým parametrům. Oproti sériové verzi se auto liší i několika prvky, díky kterým došlo ke snížení hmotnosti o necelých 70 kilogramů. Zajímavostí je rozhodně i fakt, že auto má různé velikosti kol. Na přední nápravě jsou kola šestnáctipalcová, na té zadní sedmnáctipalcová.

iZDROJ FOTOGRAFIE: Pixabay.com

Při pohledu dovnitř rozhodně zaujmou povedená sedadla s červeným prošíváním, možnost elektrického nastavení sedadel, nebo titanová hlavice řadicí páky. Při pohledu na tachometr zaujme také nájezd, který činí 19 300 kilometrů. Ten ukazuje, že auto nebylo od začátku určené jenom do sbírky, jelikož se s ním i jezdilo. Zároveň ne tolik, aby se to jakkoliv negativně podepsalo na jeho technickém stavu a kvalitě.

Diskuze Vstoupit do diskuze
115 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články