Automobilové reklamy mají za cíl vzbudit pozornost a mají za cíl nalákat případné zájemce ke koupi vozu. Takových reklam jste jistě viděli mnoho a jistě nám dáte za pravdu v tom, že některé jsou dobré, jiné jsou zajímavé, další jsou nudné, některé trapné a u jiných musíme říci, že jsou neuvěřitelně vtipné. A právě to se dá říci o této bolivijské, která má nalákat na koupi vozu Lada.
Cesta dvou generací
Po krátké upoutávce na samotné auto přijde hlavní část reklamy. Ten důvod, proč se stala slavnou po celém světě. Jedná se o cestu dvou generací, syna s otcem. Mladší z mužů má právě nový vůz Lada, který je vybaven řadou prvků, které známe z jakéhokoliv moderního auta. Oproti tomu otec je takzvaná stará škola, zvyklý na vozy, ve kterých nic nebylo.
Má u sebe vše
Nastupující otec do vozu budí synovu pozornost. A teprve po usednutí to začne. Nejprve vějířem, aby na cestě nebylo horko. Potom kazeťákem, aby bylo co poslouchat. A pokračuje to také automapou, aby nedošlo k bloudění. Po každém nápadu svého otce syn ihned ukazuje, že nic z toho není potřeba. Že jeho Lada má klimatizaci, má infotainment s možností poslechu vlastní hudby, stejně jako nechybí ani GPS navigace.
Otec ale pokračuje dále. Vyndává si také polštářek, aby byla zajištěna pohodlná cesta. I zde syn odpovídá, že ani toto nebude díky konstrukci vozu potřeba. A tak oba vyrážejí vstříc jejich dobrodružství. Tady ona vtipná část reklamy končí, jelikož následují dnes už klasické líbivé záběry auta, v zajímavém terénu.
Co na reklamu říkáte vy, také si myslíte, že pokud by podobných vtipných spotů bylo více, některá auta by se prodávala o poznání lépe? Dost možná ano, jelikož koho zaujme nudná, nic neříkající reklama, kterých už viděl desítky. Když je naopak vtipná a zajímavá, zapamatuje si ji každý. A dostane se ke každému.