V ukrajinském lese byl nalezen unikátní Maybach, známý jako Hitlerova limuzína

                   

Nejenom garáže nebo různé haly mohou ukrývat zajímavá tajemství. Na zcela unikátní auta se dá klidně narazit jenom tak v lese. Tedy pokud jste v tuto chvíli na Ukrajině, na tom správném místě. Právě zde totiž nálezci narazili na něco, co jenom tak nečekali. Uprostřed přírody se nacházel vrak auta.

Po bližším zkoumání bylo jasné, že to rozhodně není jenom tak obyčejné auto. Naopak.

iZDROJ FOTOGRAFIE: iStock.com

Luxusní limuzína

Na první pohled bylo jasné, že to není jenom tak obyčejné auto, ale že půjde o luxusní limuzínu. A to následně potvrdili i fanoušci do aut, kteří uvedli, že tímto vrakem ukrytým v lese není nic jiného, než naprosto unikátní Maybach Zeppelin DS8 Stromlinie Spohn. A to z roku 1932. V tu chvíli se začala objevovat řada otázek, hlavně v souvislosti s jeho historickým významem a tím, jak se auto vůbec do lesa na Ukrajinu dostalo.

Jenom kopie

Později se ukázalo, že ačkoliv auto skutečně vypadá jako Maybach Zeppelin DS8 Stromlinie Spohn z roku 1932, není to ono auto, které je spojováno s Hitlerem. Po důkladném zkoumání je celkem jasně patrné, že od původního originálu, který byl pro Hitlera navrhnut, se liší v řadě detailů. Dodejme také, že skutečná limuzína určená pro Hitlera danému nacistickému vůdci přišla až příliš luxusní a vůz se mu nelíbil tak, jak jeho tvůrci očekávali.

iZDROJ FOTOGRAFIE: iStock.com

Kopie unikátu

Nutno říci, že pravý Maybach Zeppelin DS8 Stromlinie Spohn byl podle dochovaných záznamů vytvořen pouze v jedné, maximálně ve dvou kopiích. Dále produkce vozu nepokračovala. Auto však patrně mělo jednoho velkého fanouška, který se rozhodl zhotovit a postavit kopii unikátního auta pro Hitlera. Nutno říci, že na první pohled limuzína opuštěná v lese skutečně budí dojem, že se jedná o onen původní originál. Snad jenom škoda, že auto už patrně nebude nikdy dokončeno. Proč se práce vzdaly, a proč se auto najednou ocitlo uprostřed lesa, to se asi už nikdy nedozvíme.

Diskuze Vstoupit do diskuze
136 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články