Největší problém, který vás trápí: chcete si koupit zbrusu nové Audi RS6 Sedan, ale Audi už prodává pouze provedení Avant. Ale jak se říká, kdo chce, hledá způsoby. Seznamte se s „neoficiálním“ RS6 sedanem C7, vysoce výkonným sedanem, jaký automobilový svět spatří pouze zřídka. Nicméně, tento vůz není jediný na světě, protože existuje minimálně jedno podobné vozidlo.
Tento nadupaný RS6 byl vyroben jako standardní S6, ale pak mu byly transplantovány díly exkluzivně určené pouze pro RS6 Avant. No, slovo „exkluzivní“ vlastně už tak úplně neplatí. Majitel se rozhodl upravit své i tak výkonné auto přesně na specifikaci RS6 Avant Performance, které se začalo nabízet koncem roku 2015, kdy RS7 Sportback získal identický balíček.
Zatímco standardní S6 si musí vystačit „pouze“ s 450 koňskými silami motoru V8 o objemu 4,0 litru s biturbem, speciální RS6, které je zde vidět, má monstrózních 600 koní, přesně jako jeho zdroji inspirace. Jak byste očekávali od modelu RS, černý sedan dostal typické oválné výfukové koncovky a vzhledem se co nejvíce blíží skutečnému RS6.
Předělat S6 na specifikace RS muselo být nesmírně nákladné, ale to je cena, kterou zaplatíme za to, že máme speciál, který zvládne z buly na stovku zrychlit za 3,4 sekundy, tedy o celou vteřinu rychleji než S6. Vlastně je ve skutečnosti rychlejší než těžší RS6 Avant Performance, protože sériově vyráběný speciál od Audi na to potřebuje 3,7 sekundy. O maximální rychlosti neexistují informace, ale mělo by být podobné jako kombík, který jede až 309 km/hod, pokud je vybaven dynamickým balíčkem na přání.
Ačkoli jsou Češi většinou „kombíkáři“, kteří na cestě do práce a z práce rádi vozí vzduch, není sporu, že nejen fanouškům čtyř kruhů se toto auto musí líbit. Nutno ovšem dodat, že ve východoevropských zemích kromě té naší se vozy ve variantě sedan z nějakého důvodu těší opravdu velké oblibě. Jak jste na tom vy?