Neutuchající snahy Evropské unie, potažmo Evropské komise o snížení ekologické zátěže v evropských zemích vnímáme jako řidiči doslova na každém kroku, od neustále se utahujících „šroubů“ v rámci nových norem EURO (aktuálně EURO7) přes čím dál více „bio“ paliva až po na konto emisí značně seškrcené parametry motorů. Nicméně jak se říká v jednom mém oblíbeném filmu „Dent, to je jen začátek“. A platí to bezezbytku i tady. Možná už si totiž neopravíte, obrazně řečeno, „ani tříkolku“. Pojďme se na to podívat společně. Ekologie jako alfa a omega celé Evropské komise Jedním dechem musím dodat, že mi přitom na ekologii a dalším vývoji této planety bytostně záleží, snažím se dnes a denně kolem sebe minimalizovat odpad, důsledně třídím a zálohování PET lahví a plechovek považuji za jeden z nejlepších vynálezů. A věřím, že se brzy prosadí i u nás. Nicméně nad nápadem Evropské komise, popsaným poměrně vzletně „End of Life Vehicle – ELV (ukončená životnost vozidel)“, mi malinko zůstává rozum stát. Hned z několika důvodů. Přičemž když se podíváte na některé z cílů, které si EK definovala jako podmínky pro zavedení „End of Life Vehicle – ELV (ukončené životnosti vozidel), budete myslím s mnohými souhlasit. A to i přes poněkud … Pokračování textu EU chce zakázat opravy starších aut: Nařídí „konec životnosti vozidel“ v rámci Green Dealu. Už letos?
Pro vložení na váš web používající WordPress, zkopírujte a vložte tuto adresu URL
Pro vložení obsahu, zkopírujte a vložte tento kód na váš web