Takto by vypadal Trabant, kdyby ho dělali na Západě. Úprava vysmívaného dvoutaktu se povedla

                   

„Každý, kdo se narodil před devadesátými léty, pozná tyto tvary okamžitě,“ říká Atanas Vilner. „Prostě Trabant. Je to mnohem víc než levný způsob dopravy. Je to symbol doby odloučení, která poznamenala přítomnost a budoucnost několika generací.“ Známý úpravce si pohrál s Trabantem z roku 1990.

Toto auto bylo často označováno jako VW Brouk východního Německa. A tohle je jeden z posledních, který se z výrobní linky vyvalil. Vypadá jako Trabant 601, ale 2taktní motor byl nahrazen 1,1litrovým agregátem z VW Polo první generace, který je spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou.

iZdroj fotografie:

„Každý, kdo se narodil před devadesátými léty, pozná tyto tvary okamžitě,“ říká Atanas Vilner. „Prostě Trabant. Je to mnohem víc než levný způsob dopravy. Je to symbol doby odloučení, která poznamenala přítomnost a budoucnost několika generací.“ Známý úpravce si pohrál s Trabantem z roku 1990.

Toto auto bylo často označováno jako VW Brouk východního Německa. A tohle je jeden z posledních, který se z výrobní linky vyvalil. Vypadá jako Trabant 601, ale 2taktní motor byl nahrazen 1,1litrovým agregátem z VW Polo první generace, který je spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou.

Interiér, který nemá obdoby

Tento ‚1,1‘ vypadal jako ‚601‘. Až do zásahu Vilnera Garage. „Vytvořili jsme interiér, jaký nemá obdoby. Kostkovaný motiv je jak retro, tak nostalgický, ale celá kabina byla přepracována s využitím nejnovějších metod a materiálů, “říká Vilner.

Uvnitř je vše potažené textilií a dvojitou vrstvou kůže. Kvalitně zpracovaná kůže dostala měkké polstrování. Tato kombinace dodává sedadlům 3D efekt a je příjemná na dotek i na pohled. Sedadla jsou potažena koženou/kostkovanou textilní kombinací „Ivory Soft“, ale opěrky hlavy jsou ponechány originální. Před řidičem a spolujezdcem se nachází palubní deska, která je také potažení kombinací kůže a textilu, přižemž kůže je v barvě „Charcoal Black“.


Volkswagen v 90. letech vyvinul parní motor, který nepotřeboval olej. Prototyp poháněl Škodu Fabia

Kostkovaný motiv na sedadlech i na stropě

Momo volant uvnitř je také obložen kůží s kontrastním prošíváním. Uprostřed můžete vidět znáček ’21‘. „Všechna loga„ Sachsenring Karosseriemodule “jsme vyměnili za oblíbené číslo majitele,“ vysvětluje Vilner. „Najdete ho na B sloupcích a na vnějších dveřích, na střeše a na ráfcích.“ Celý strop je pokrytý kostkovanou textilií, stejně vršek řadicí páky. A co rádio Asi vypadá také jako retro, ale ves skutečnosti je to velmi moderní přístroj.

V exeriér si ponechal známý vzhled, ale s moderními akcenty. Jako například LED světlomety. Mají funkci DRL, která dokáže duplikovat směrové signály. Každý jednotlivý panel byl zrekonstruován a střecha je také natřena grafikou s motivem „21“. Totéž lze nalézt na dveřích a dokonce i na „textilních“ kolech.

Trabant 601, r.v. 1990
1,1, 1043 cm3, jednořadový čtyřválec, 45 koní, 74 Nm
4rychlostní manuál, přední náhon, 700 kg

Interiér, který nemá obdoby

Tento ‚1,1‘ vypadal jako ‚601‘. Až do zásahu Vilnera Garage. „Vytvořili jsme interiér, jaký nemá obdoby. Kostkovaný motiv je jak retro, tak nostalgický, ale celá kabina byla přepracována s využitím nejnovějších metod a materiálů, “říká Vilner.

iZdroj fotografie:

„Každý, kdo se narodil před devadesátými léty, pozná tyto tvary okamžitě,“ říká Atanas Vilner. „Prostě Trabant. Je to mnohem víc než levný způsob dopravy. Je to symbol doby odloučení, která poznamenala přítomnost a budoucnost několika generací.“ Známý úpravce si pohrál s Trabantem z roku 1990.

Toto auto bylo často označováno jako VW Brouk východního Německa. A tohle je jeden z posledních, který se z výrobní linky vyvalil. Vypadá jako Trabant 601, ale 2taktní motor byl nahrazen 1,1litrovým agregátem z VW Polo první generace, který je spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou.

Interiér, který nemá obdoby

Tento ‚1,1‘ vypadal jako ‚601‘. Až do zásahu Vilnera Garage. „Vytvořili jsme interiér, jaký nemá obdoby. Kostkovaný motiv je jak retro, tak nostalgický, ale celá kabina byla přepracována s využitím nejnovějších metod a materiálů, “říká Vilner.

Uvnitř je vše potažené textilií a dvojitou vrstvou kůže. Kvalitně zpracovaná kůže dostala měkké polstrování. Tato kombinace dodává sedadlům 3D efekt a je příjemná na dotek i na pohled. Sedadla jsou potažena koženou/kostkovanou textilní kombinací „Ivory Soft“, ale opěrky hlavy jsou ponechány originální. Před řidičem a spolujezdcem se nachází palubní deska, která je také potažení kombinací kůže a textilu, přižemž kůže je v barvě „Charcoal Black“.


Volkswagen v 90. letech vyvinul parní motor, který nepotřeboval olej. Prototyp poháněl Škodu Fabia

Kostkovaný motiv na sedadlech i na stropě

Momo volant uvnitř je také obložen kůží s kontrastním prošíváním. Uprostřed můžete vidět znáček ’21‘. „Všechna loga„ Sachsenring Karosseriemodule “jsme vyměnili za oblíbené číslo majitele,“ vysvětluje Vilner. „Najdete ho na B sloupcích a na vnějších dveřích, na střeše a na ráfcích.“ Celý strop je pokrytý kostkovanou textilií, stejně vršek řadicí páky. A co rádio Asi vypadá také jako retro, ale ves skutečnosti je to velmi moderní přístroj.

V exeriér si ponechal známý vzhled, ale s moderními akcenty. Jako například LED světlomety. Mají funkci DRL, která dokáže duplikovat směrové signály. Každý jednotlivý panel byl zrekonstruován a střecha je také natřena grafikou s motivem „21“. Totéž lze nalézt na dveřích a dokonce i na „textilních“ kolech.

Trabant 601, r.v. 1990
1,1, 1043 cm3, jednořadový čtyřválec, 45 koní, 74 Nm
4rychlostní manuál, přední náhon, 700 kg

Uvnitř je vše potažené textilií a dvojitou vrstvou kůže. Kvalitně zpracovaná kůže dostala měkké polstrování. Tato kombinace dodává sedadlům 3D efekt a je příjemná na dotek i na pohled. Sedadla jsou potažena koženou/kostkovanou textilní kombinací „Ivory Soft“, ale opěrky hlavy jsou ponechány originální. Před řidičem a spolujezdcem se nachází palubní deska, která je také potažení kombinací kůže a textilu, přižemž kůže je v barvě „Charcoal Black“.


Volkswagen v 90. letech vyvinul parní motor, který nepotřeboval olej. Prototyp poháněl Škodu Fabia

iZdroj fotografie:

„Každý, kdo se narodil před devadesátými léty, pozná tyto tvary okamžitě,“ říká Atanas Vilner. „Prostě Trabant. Je to mnohem víc než levný způsob dopravy. Je to symbol doby odloučení, která poznamenala přítomnost a budoucnost několika generací.“ Známý úpravce si pohrál s Trabantem z roku 1990.

Toto auto bylo často označováno jako VW Brouk východního Německa. A tohle je jeden z posledních, který se z výrobní linky vyvalil. Vypadá jako Trabant 601, ale 2taktní motor byl nahrazen 1,1litrovým agregátem z VW Polo první generace, který je spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou.

Interiér, který nemá obdoby

Tento ‚1,1‘ vypadal jako ‚601‘. Až do zásahu Vilnera Garage. „Vytvořili jsme interiér, jaký nemá obdoby. Kostkovaný motiv je jak retro, tak nostalgický, ale celá kabina byla přepracována s využitím nejnovějších metod a materiálů, “říká Vilner.

Uvnitř je vše potažené textilií a dvojitou vrstvou kůže. Kvalitně zpracovaná kůže dostala měkké polstrování. Tato kombinace dodává sedadlům 3D efekt a je příjemná na dotek i na pohled. Sedadla jsou potažena koženou/kostkovanou textilní kombinací „Ivory Soft“, ale opěrky hlavy jsou ponechány originální. Před řidičem a spolujezdcem se nachází palubní deska, která je také potažení kombinací kůže a textilu, přižemž kůže je v barvě „Charcoal Black“.


Volkswagen v 90. letech vyvinul parní motor, který nepotřeboval olej. Prototyp poháněl Škodu Fabia

Kostkovaný motiv na sedadlech i na stropě

Momo volant uvnitř je také obložen kůží s kontrastním prošíváním. Uprostřed můžete vidět znáček ’21‘. „Všechna loga„ Sachsenring Karosseriemodule “jsme vyměnili za oblíbené číslo majitele,“ vysvětluje Vilner. „Najdete ho na B sloupcích a na vnějších dveřích, na střeše a na ráfcích.“ Celý strop je pokrytý kostkovanou textilií, stejně vršek řadicí páky. A co rádio Asi vypadá také jako retro, ale ves skutečnosti je to velmi moderní přístroj.

V exeriér si ponechal známý vzhled, ale s moderními akcenty. Jako například LED světlomety. Mají funkci DRL, která dokáže duplikovat směrové signály. Každý jednotlivý panel byl zrekonstruován a střecha je také natřena grafikou s motivem „21“. Totéž lze nalézt na dveřích a dokonce i na „textilních“ kolech.

Trabant 601, r.v. 1990
1,1, 1043 cm3, jednořadový čtyřválec, 45 koní, 74 Nm
4rychlostní manuál, přední náhon, 700 kg

Kostkovaný motiv na sedadlech i na stropě

Momo volant uvnitř je také obložen kůží s kontrastním prošíváním. Uprostřed můžete vidět znáček ’21‘. „Všechna loga„ Sachsenring Karosseriemodule “jsme vyměnili za oblíbené číslo majitele,“ vysvětluje Vilner. „Najdete ho na B sloupcích a na vnějších dveřích, na střeše a na ráfcích.“ Celý strop je pokrytý kostkovanou textilií, stejně vršek řadicí páky. A co rádio Asi vypadá také jako retro, ale ves skutečnosti je to velmi moderní přístroj.

iZdroj fotografie:

„Každý, kdo se narodil před devadesátými léty, pozná tyto tvary okamžitě,“ říká Atanas Vilner. „Prostě Trabant. Je to mnohem víc než levný způsob dopravy. Je to symbol doby odloučení, která poznamenala přítomnost a budoucnost několika generací.“ Známý úpravce si pohrál s Trabantem z roku 1990.

Toto auto bylo často označováno jako VW Brouk východního Německa. A tohle je jeden z posledních, který se z výrobní linky vyvalil. Vypadá jako Trabant 601, ale 2taktní motor byl nahrazen 1,1litrovým agregátem z VW Polo první generace, který je spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou.

Interiér, který nemá obdoby

Tento ‚1,1‘ vypadal jako ‚601‘. Až do zásahu Vilnera Garage. „Vytvořili jsme interiér, jaký nemá obdoby. Kostkovaný motiv je jak retro, tak nostalgický, ale celá kabina byla přepracována s využitím nejnovějších metod a materiálů, “říká Vilner.

Uvnitř je vše potažené textilií a dvojitou vrstvou kůže. Kvalitně zpracovaná kůže dostala měkké polstrování. Tato kombinace dodává sedadlům 3D efekt a je příjemná na dotek i na pohled. Sedadla jsou potažena koženou/kostkovanou textilní kombinací „Ivory Soft“, ale opěrky hlavy jsou ponechány originální. Před řidičem a spolujezdcem se nachází palubní deska, která je také potažení kombinací kůže a textilu, přižemž kůže je v barvě „Charcoal Black“.


Volkswagen v 90. letech vyvinul parní motor, který nepotřeboval olej. Prototyp poháněl Škodu Fabia

Kostkovaný motiv na sedadlech i na stropě

Momo volant uvnitř je také obložen kůží s kontrastním prošíváním. Uprostřed můžete vidět znáček ’21‘. „Všechna loga„ Sachsenring Karosseriemodule “jsme vyměnili za oblíbené číslo majitele,“ vysvětluje Vilner. „Najdete ho na B sloupcích a na vnějších dveřích, na střeše a na ráfcích.“ Celý strop je pokrytý kostkovanou textilií, stejně vršek řadicí páky. A co rádio Asi vypadá také jako retro, ale ves skutečnosti je to velmi moderní přístroj.

V exeriér si ponechal známý vzhled, ale s moderními akcenty. Jako například LED světlomety. Mají funkci DRL, která dokáže duplikovat směrové signály. Každý jednotlivý panel byl zrekonstruován a střecha je také natřena grafikou s motivem „21“. Totéž lze nalézt na dveřích a dokonce i na „textilních“ kolech.

Trabant 601, r.v. 1990
1,1, 1043 cm3, jednořadový čtyřválec, 45 koní, 74 Nm
4rychlostní manuál, přední náhon, 700 kg

V exeriér si ponechal známý vzhled, ale s moderními akcenty. Jako například LED světlomety. Mají funkci DRL, která dokáže duplikovat směrové signály. Každý jednotlivý panel byl zrekonstruován a střecha je také natřena grafikou s motivem „21“. Totéž lze nalézt na dveřích a dokonce i na „textilních“ kolech.

iZdroj fotografie:

„Každý, kdo se narodil před devadesátými léty, pozná tyto tvary okamžitě,“ říká Atanas Vilner. „Prostě Trabant. Je to mnohem víc než levný způsob dopravy. Je to symbol doby odloučení, která poznamenala přítomnost a budoucnost několika generací.“ Známý úpravce si pohrál s Trabantem z roku 1990.

Toto auto bylo často označováno jako VW Brouk východního Německa. A tohle je jeden z posledních, který se z výrobní linky vyvalil. Vypadá jako Trabant 601, ale 2taktní motor byl nahrazen 1,1litrovým agregátem z VW Polo první generace, který je spojený se čtyřstupňovou manuální převodovkou.

Interiér, který nemá obdoby

Tento ‚1,1‘ vypadal jako ‚601‘. Až do zásahu Vilnera Garage. „Vytvořili jsme interiér, jaký nemá obdoby. Kostkovaný motiv je jak retro, tak nostalgický, ale celá kabina byla přepracována s využitím nejnovějších metod a materiálů, “říká Vilner.

Uvnitř je vše potažené textilií a dvojitou vrstvou kůže. Kvalitně zpracovaná kůže dostala měkké polstrování. Tato kombinace dodává sedadlům 3D efekt a je příjemná na dotek i na pohled. Sedadla jsou potažena koženou/kostkovanou textilní kombinací „Ivory Soft“, ale opěrky hlavy jsou ponechány originální. Před řidičem a spolujezdcem se nachází palubní deska, která je také potažení kombinací kůže a textilu, přižemž kůže je v barvě „Charcoal Black“.


Volkswagen v 90. letech vyvinul parní motor, který nepotřeboval olej. Prototyp poháněl Škodu Fabia

Kostkovaný motiv na sedadlech i na stropě

Momo volant uvnitř je také obložen kůží s kontrastním prošíváním. Uprostřed můžete vidět znáček ’21‘. „Všechna loga„ Sachsenring Karosseriemodule “jsme vyměnili za oblíbené číslo majitele,“ vysvětluje Vilner. „Najdete ho na B sloupcích a na vnějších dveřích, na střeše a na ráfcích.“ Celý strop je pokrytý kostkovanou textilií, stejně vršek řadicí páky. A co rádio Asi vypadá také jako retro, ale ves skutečnosti je to velmi moderní přístroj.

V exeriér si ponechal známý vzhled, ale s moderními akcenty. Jako například LED světlomety. Mají funkci DRL, která dokáže duplikovat směrové signály. Každý jednotlivý panel byl zrekonstruován a střecha je také natřena grafikou s motivem „21“. Totéž lze nalézt na dveřích a dokonce i na „textilních“ kolech.

Trabant 601, r.v. 1990
1,1, 1043 cm3, jednořadový čtyřválec, 45 koní, 74 Nm
4rychlostní manuál, přední náhon, 700 kg

Trabant 601, r.v. 1990
1,1, 1043 cm3, jednořadový čtyřválec, 45 koní, 74 Nm
4rychlostní manuál, přední náhon, 700 kg

Diskuze Vstoupit do diskuze
93 lidí právě čte
Autor článku

Daniel Hamžík

Zobrazit další články